Waarom kan ik sommige drivers niet installeren?

Ik had een aantal vraagtekens staan onder "overige apparaten" bij apparaatbeheer. Ik heb mijn Dell cd erin gestopt en een aantal drivers geinstallleerd met succes, o.a. draadloos netwerk driver. Nu heb ik het probleem dat ik de vga driver net kan installeren. Hij geeft een foutmeldig aan: "De hardware is niet geïnstalleerd omdat de benodigde sofware niet is gevonden."
Ik heb deze driver nodig omdat het scollen heel moeizaam verloopt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
de vga driver is van je videokaart, als je weet welke videokaart je hebt, kun je de drivers van de site van de fabrikant downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie, ik zal even kijken of het lukt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies? En je grammatica is ook al niet te best...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraagje: Ik heb een beetje rondgesurfed om erachter te komen waar ik kan zien welke video kaart ik heb. Uiteindelijk het het het programmaatje "PC Wizard" gedownload, hier zou je het mee kunnen zien maar ik kan het niet vinden. Heb jij enig idee waar ik moet zoeken?
Pieter2011
12 jaar geleden
Laat het zoekwerk lekker over aan DriverMax! Gratis en voor niks:
http://www.innovative-sol.com/drivermax/

Antwoorden (2)

misschien de chipset drivers installeren???? Kan zijn dat dan pas de kaart word gevonden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou device doctor kunnen downloaden die scant en dan kan je alle drivers zo downloaden die je nodig hebt dit programma is gewoon gratis en is geen trail versie

Toegevoegd na 41 seconden:
Linkje naar het programma staat onder.