Wcd of afgedopte leidingen voor in badkamer?

Vanwege koophuis moet ik dingen uitkiezen voor in me huis. Maar aannemer vraagt nu :
U heeft gekozen voor een wcd voor een toekomstige elektrische radiator in uw badkamer deze kunnen we ook uitvoeren in afgedopte leidingen aangesloten op de stadsverwarming voor dezelfde prijs.

Wat is beter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Stadsverwarming heeft meer voordelen:
-goedkoper (hoewel soms te duur)
-fijner warmte
-veiliger (hoewel minimaal verschil tegenwoordig)
-kleinere kans op storingen.

Elektrisch kan goedkoper zijn als je gebruik maakt van een straalkachel en die alleen gebruikt als nodig, maar omdat de badkamer dan meestal koud is, is er een grotere kans op vocht en daarmee schimmel problemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar krijg vloerverwarming.
Maar beste is dus stadsverwarming? Oke dan ,, dank alle voor jullie antwoord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vloerverwarming alleen is in een badkamer meestal niet genoeg.
Maar welke je ernaast kiest maakt dan niet zo heel veel meer uit.
Ik denk dat ik nog steeds voor gewone verwarming zou kiezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met gewone bedoel ik stads..

Andere antwoorden (2)

Het eerste is een elektrische verwarming. Het tweede CV met warm water. Warm water heeft de voorkeur in ecologisch opzicht. Bij elektriciteit gaat 70% energie verloren in de centrale.
Ik zou dus gaan voor de stadsverwarming.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stads verwarming. Elektrische verwarming is altijd duurder dus in efficiënt . Er zijn ook nadelen.